Search found 122 matches

by Neon316
Sat Mar 10, 2012 10:50 pm
Forum: Introduce Yourself!
Topic: New From Canada
Replies: 10
Views: 868

welcome..
by Neon316
Tue Feb 28, 2012 6:12 am
Forum: Off-Topic
Topic: 2.04 gas what!?
Replies: 19
Views: 1054

ThatKevin wrote:I filled up tonight at 5.586 p/gallon for premium, and premium here is 91 octane not 93 :( $50 cdn got me 3/4 of a tank
kevin good premium is 94 and you get it at petro canada only
by Neon316
Mon Feb 27, 2012 10:43 pm
Forum: Off-Topic
Topic: 2.04 gas what!?
Replies: 19
Views: 1054

5.41 a gallon here in ontario for premium..
by Neon316
Mon Feb 27, 2012 9:10 pm
Forum: Picture Post
Topic: UGLY NEONS THREAD
Replies: 641
Views: 73533

yeah gerry...I have been here for like 6 years or so and someone people's cars have been bashed so bad lol..including my 2 other previous neons...only thing that got bashed on the srtswapped 01 was the mirrors...so feel the love friend :) p.s. your still too slow :P Here we go lol My First Neon http...
by Neon316
Sun Oct 16, 2011 7:31 pm
Forum: Picture Post
Topic: The Official "Girl modeling with a Neon" Thread
Replies: 1345
Views: 176156

lmao^^

its ok your from callander...:P
by Neon316
Tue Sep 27, 2011 9:08 pm
Forum: Picture Post
Topic: Just one picture for now...UPDATED!!
Replies: 13
Views: 1308

i need your photography taking skills tristan ;)
by Neon316
Sun Sep 18, 2011 9:32 pm
Forum: Picture Post
Topic: Just one picture for now...UPDATED!!
Replies: 13
Views: 1308

black is faster
by Neon316
Sun Sep 18, 2011 8:52 pm
Forum: Picture Post
Topic: Just one picture for now...UPDATED!!
Replies: 13
Views: 1308

Just one picture for now...UPDATED!!

will be more taken of the whole car...best thing I have done lately is go spoilers.. I have yet to get a negative response regarding my car..even the neon haters say its pretty nice looking..go figure... whenever it decides to not rain and be nice out for more pictures i will be out BC coilovers..E-...
by Neon316
Tue May 24, 2011 8:41 pm
Forum: Picture Post
Topic: The Official "Girl modeling with a Neon" Thread
Replies: 1345
Views: 176156

[quote="LilSparkPlug http://i148.photobucket.com/albums/s6/SPIKEURLIFE/carshots035.jpg http://i148.photobucket.com/albums/s6/SPIKEURLIFE/carshots266.jpg :shock: Best post yet! is this someones girlfriend on here?? if so your a LUCKY FREAKIN MAN[/quote] Meh big nose and not much boobage 10k in upgra...
by Neon316
Mon May 23, 2011 7:32 pm
Forum: Picture Post
Topic: some random neon pictures...mine is the black one :)
Replies: 16
Views: 1683

Now I know what Dylan is talking about... Nothing but rice out there. ROFL. :rofl: oh I am totally rice chris...dylan can suck a railway spike..born a loser and will die one too side mouldings were taken off by the previous owner...however he did not do them properly...no fade but he took paint wit...
by Neon316
Mon May 23, 2011 3:19 pm
Forum: Picture Post
Topic: some random neon pictures...mine is the black one :)
Replies: 16
Views: 1683

01 complete srt swap stage 1 tuned on 93 with the dsp
by Neon316
Sun May 22, 2011 3:28 pm
Forum: Picture Post
Topic: some random neon pictures...mine is the black one :)
Replies: 16
Views: 1683

bstc00 wrote:
FAC3L3SS wrote:Hot damn 02 front with Mopar lip is hot.
That would be a 00-01 front.
that it is
by Neon316
Sun May 22, 2011 11:03 am
Forum: Picture Post
Topic: some random neon pictures...mine is the black one :)
Replies: 16
Views: 1683

I am going to get some nice scenery pics today or tomorrow.. Would look much better if there was a nice scene in the back...and also with the new rims on :)
by Neon316
Sun May 22, 2011 10:57 am
Forum: Picture Post
Topic: some random neon pictures...mine is the black one :)
Replies: 16
Views: 1683

some random neon pictures...mine is the black one :)

http://i57.photobucket.com/albums/g206/neon316/196901_10150116720547117_515887116_7081564_3804887_n.jpg http://i57.photobucket.com/albums/g206/neon316/217437_10150158748092117_515887116_7244515_4310106_n.jpg http://i57.photobucket.com/albums/g206/neon316/207319_10150158747432117_515887116_7244507_3...
by Neon316
Sat Oct 30, 2010 8:59 pm
Forum: Introduce Yourself!
Topic: Been awhile but I am back..
Replies: 17
Views: 1609

wasnt me racing it but yeah canada won he too fast lol
by Neon316
Wed Oct 20, 2010 8:00 pm
Forum: Introduce Yourself!
Topic: Been awhile but I am back..
Replies: 17
Views: 1609

hiya dom...how ya been since you came and picked up those parts lol... the neon stable is not mine but my friend bills family of neons...in total there is i believe 9 of them..from grandparents to parents to siblings lol.... p.s. there was 2 more in the garage haha hey radar callander eh...I have an...
by Neon316
Tue Oct 19, 2010 7:52 pm
Forum: Introduce Yourself!
Topic: Been awhile but I am back..
Replies: 17
Views: 1609

Been awhile but I am back..

Not new at all to neons... The name is aaron and I am from Oshawa Ontario Canada first off my 1st neon 2000 Lx http://i57.photobucket.com/albums/g206/neon316/n515887116_145918_8307.jpg my second one 2001 Le http://i57.photobucket.com/albums/g206/neon316/March28th2010021.jpg http://i57.photobucket.co...
by Neon316
Mon May 04, 2009 9:16 pm
Forum: Picture Post
Topic: who's neon is that?
Replies: 20
Views: 1683

yeah tristan why you wanna get rid of it...let me know when you do lol it can find a home right beside my van and my neon
by Neon316
Thu Mar 27, 2008 6:29 pm
Forum: Picture Post
Topic: An SUV tried to make babies with my skittle...
Replies: 62
Views: 3866

well she screwed her story up when she said you tried to flee lol...i hate people like that..
by Neon316
Sat Mar 22, 2008 8:07 pm
Forum: Picture Post
Topic: Bent My Rim
Replies: 19
Views: 1623

some guy did the stop right in front of me and go to turn without a signal..hit the brakes but didnt do much since the weather made the roads snowy and icy and instead of hitting him in the ass end i decided to hit the ditch and one the way in i hit a curb lol and dude just freaking looks back and k...
by Neon316
Sat Mar 22, 2008 7:16 pm
Forum: Picture Post
Topic: Bent My Rim
Replies: 19
Views: 1623

sucks to hear but i beat you on the damage to rims

Image
Image

good thing i had the same rim as a spare lol

sorry to jack your thread BTW
by Neon316
Tue Jan 15, 2008 6:58 pm
Forum: Off-Topic
Topic: Well I see that someone got a raise...
Replies: 26
Views: 1413

:owned: :owned: :owned: :owned: :owned: :laughing3: :laughing3: :laughing3:
by Neon316
Wed Jan 09, 2008 9:13 pm
Forum: General 2nd Gen Discussion
Topic: My Delima.
Replies: 32
Views: 2026

or will kill ya...one of the 2
by Neon316
Wed Jan 09, 2008 7:16 pm
Forum: General 2nd Gen Discussion
Topic: My Delima.
Replies: 32
Views: 2026

This happens to me too...my car is not fast at all and when my friend and i go out cruising(he has a 04 slk350) i get the same amount of looks if not more..even parked at the lake with all the other guys...


I always get noticed by guys driving tuner cars, even though I lack speed still.[/quote]
by Neon316
Fri Jan 04, 2008 10:46 pm
Forum: Picture Post
Topic: my neon in .... (2)
Replies: 8
Views: 901

snow tires are for babies hahaha
10 years never used em once
by Neon316
Fri Jan 04, 2008 8:13 pm
Forum: General 2nd Gen Discussion
Topic: its a sad day guys update!!!!!
Replies: 28
Views: 1978

here in canada number 8 on the list of stolen cars is
92-94 dodge shadows lol
by Neon316
Fri Jan 04, 2008 8:11 pm
Forum: General 2nd Gen Discussion
Topic: Yay! More trouble with my neon!
Replies: 24
Views: 1555

my battery reads 14.5 when running with lights on
by Neon316
Thu Jan 03, 2008 6:12 pm
Forum: General 2nd Gen Discussion
Topic: got code! p 1684 help pls?
Replies: 8
Views: 804

I am pretty sure 1684 is just the battery has been disconnected in last 50 starts so could be your alternator or wiring or even battery
by Neon316
Tue Jan 01, 2008 10:41 pm
Forum: Picture Post
Topic: BRR curse thread (aka wrecked neons thread)
Replies: 324
Views: 51684

what happened to cause that
by Neon316
Mon Dec 31, 2007 9:18 pm
Forum: Off-Topic
Topic: Happy New Year Everyone
Replies: 18
Views: 1976

Happy New Year Everyone

Have a blast guys..hope 2008 is an awesome year for everyone.... :rockon: :wav:

Go to advanced search