Search found 27 matches

by Srtkr
Mon Aug 05, 2013 2:07 am
Forum: Audio / Security / Electrical
Topic: Gauge Cluster Needles Calibration
Replies: 5
Views: 1053

so i changed my gauge face and got my fuel gauge to work and read correctly but my temp, and speedo doesnt move and rpm goes to 500 and wont move.
Any help?
by Srtkr
Thu Jun 27, 2013 10:30 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: xxwhiteneonxx's project log! because racecar!
Replies: 1625
Views: 110985

this is looking insanely awesome.
by Srtkr
Thu Jun 27, 2013 1:12 am
Forum: Progress/Project Log
Topic: PurpleStuff's 2005 NEON SRT-4 *Newest Update Page 7*
Replies: 197
Views: 29158

i love this car sooooooo much
by Srtkr
Mon Apr 08, 2013 10:16 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: BlackRT? kids evil creation
Replies: 63
Views: 5862

neat
by Srtkr
Mon May 10, 2010 7:44 pm
Forum: Picture Post
Topic: Sex (in exhaust form)
Replies: 32
Views: 2612

looks great
by Srtkr
Sun May 09, 2010 9:34 pm
Forum: Picture Post
Topic: New engine bay show pictures
Replies: 17
Views: 1560

looks like Ronald McDonald took a shit on your engine bay
by Srtkr
Mon May 03, 2010 1:14 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: BlackRT? kids no 1gen love project
Replies: 88
Views: 10412

projectors look great corey.
by Srtkr
Mon Apr 19, 2010 4:12 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: A Man and his Box
Replies: 929
Views: 56014

looks better every time
by Srtkr
Tue Apr 13, 2010 6:43 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: Passt: *Update 4/23/12* All is well.
Replies: 511
Views: 37482

this is my favorite srt ever.
by Srtkr
Fri Apr 02, 2010 12:07 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: BlackRT? kids no 1gen love project
Replies: 88
Views: 10412

looks great corey. I want a tubular bad
by Srtkr
Fri Mar 26, 2010 12:48 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: z3roneo's log: Neon is still sitting..
Replies: 1593
Views: 115630

damn your the man
by Srtkr
Sun Mar 21, 2010 1:38 am
Forum: Picture Post
Topic: New pics. (Ugly car, New camera)
Replies: 21
Views: 1895

i really like the no scoop look!
did you notice temp. differences?
by Srtkr
Tue Mar 16, 2010 2:35 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: Wiggy's ride/Matilda: Going Green
Replies: 150
Views: 11631

coming together great wiggy.
Ill be in Cleveland in like 3 weeks!
by Srtkr
Tue Mar 02, 2010 11:14 pm
Forum: Picture Post
Topic: Pics from todays Centex meet
Replies: 21
Views: 1498

i bet this was a blast
by Srtkr
Sat Feb 27, 2010 3:03 am
Forum: Picture Post
Topic: Jeff made me do it
Replies: 50
Views: 2055

slam the fuck out of it, then do em green
by Srtkr
Thu Feb 25, 2010 12:19 am
Forum: Picture Post
Topic: Some finished engine bay pics more pics
Replies: 52
Views: 4191

Yeah i wanted the fixed back brides you got but wasson bought these nrg seats and welded up some brackets and relized they didnt fit in the grey car so i worked out a deal with him ya i got mine from brad lol and what is wasson gonna do for seats then? yeah what did you pay for them if you dont min...
by Srtkr
Wed Feb 24, 2010 12:51 am
Forum: Picture Post
Topic: Some finished engine bay pics more pics
Replies: 52
Views: 4191

seats look great! i just got some bride bucket seats too. Yeah i wanted the fixed back brides you got but wasson bought these nrg seats and welded up some brackets and relized they didnt fit in the grey car so i worked out a deal with him ya i got mine from brad lol and what is wasson gonna do for ...
by Srtkr
Tue Feb 23, 2010 12:44 am
Forum: Picture Post
Topic: Some finished engine bay pics more pics
Replies: 52
Views: 4191

seats look great! i just got some bride bucket seats too.
by Srtkr
Thu Feb 18, 2010 1:46 pm
Forum: Picture Post
Topic: Engine updates
Replies: 36
Views: 1848

looks good! did you powder coat or paint this your self?
by Srtkr
Fri Feb 12, 2010 12:35 am
Forum: Picture Post
Topic: Some finished engine bay pics more pics
Replies: 52
Views: 4191

BlackRT? wrote:oh okay cool.. well let me know if you need any help with the car..
no doubt will do, im sure ill need something haha
by Srtkr
Thu Feb 11, 2010 4:17 am
Forum: Progress/Project Log
Topic: changes the sxt has gone through and some random pics
Replies: 19
Views: 1515

whats the plans for the blue one? just dd it?
by Srtkr
Thu Feb 11, 2010 1:57 am
Forum: Picture Post
Topic: Some finished engine bay pics more pics
Replies: 52
Views: 4191

BlackRT? wrote: Yeah i want a real one for a daily diver not my race car lol!. Do you need a bottleneck fix return line setup? i have made a few for people and could make you one
i just bought mine from summy, i was wanting to get those slicks but you beat me to it :thefinger:
by Srtkr
Thu Feb 11, 2010 1:51 am
Forum: Picture Post
Topic: Hellaflush Neon
Replies: 36
Views: 11564

i got the camber kit and coilovers, im just waiting to find some rota grids 18x9 +22 and its on like donkey kong
by Srtkr
Fri Feb 05, 2010 1:59 am
Forum: Picture Post
Topic: Some recent pics with 6000k HID installed
Replies: 7
Views: 639

+1 on the molding and tint it too
by Srtkr
Fri Feb 05, 2010 1:58 am
Forum: Picture Post
Topic: Some finished engine bay pics more pics
Replies: 52
Views: 4191

I'd do 15's if ya want a thick radial and coilovers but 16's if you want more looks i actually sold my coilovers. cars sitting on koni yellows and mopar xx rate springs. the front is nice but the rear sits to high for my liking so 16s will cover some of the gap. then again i want 16s so i can swap ...
by Srtkr
Thu Feb 04, 2010 1:42 am
Forum: Picture Post
Topic: Some finished engine bay pics more pics
Replies: 52
Views: 4191

I'd do 15's if ya want a thick radial and coilovers but 16's if you want more looks
by Srtkr
Tue Feb 02, 2010 12:43 am
Forum: Picture Post
Topic: Some finished engine bay pics more pics
Replies: 52
Views: 4191

looks good corey, cant wait to see it run this summer

Go to advanced search