Search found 319 matches

by tulesto
Mon Feb 27, 2012 10:15 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: king: my friend made me do it. sticker front lip
Replies: 454
Views: 36324

<3 glad it's in a good place

That's awesome that dude parted the car out to you haha
by tulesto
Sat Feb 25, 2012 1:57 pm
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

sold please lock
by tulesto
Fri Feb 24, 2012 4:45 pm
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

pm'ed and bump

just look to sell this car, no need for it

great daily for someone looking for one haha
by tulesto
Mon Feb 20, 2012 7:41 pm
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

buy car
by tulesto
Fri Feb 17, 2012 11:37 pm
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

I can be closer haha... It's taking up space and I need money for school
by tulesto
Fri Feb 10, 2012 10:51 am
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

bump

price lowered to 2k come take it people, i do not need it anymore
by tulesto
Thu Dec 22, 2011 7:35 pm
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

$2000 you pick it up
by tulesto
Wed Dec 21, 2011 1:56 pm
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

you should be unbroke so you can buy this brand new car off me :banghead:
by tulesto
Wed Dec 21, 2011 2:57 am
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

bump lowered to $2200

honestly if someone shows up with $2000 cash its theirs

I have no need for the car so come take it
by tulesto
Fri Nov 04, 2011 10:45 am
Forum: Picture Post
Topic: new rims.. more on pg.3
Replies: 71
Views: 4693

new rims look sick dude
by tulesto
Tue Nov 01, 2011 7:41 pm
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

aww well that sucks for people that like to go fast... car is awesome, quick and looks better than my neon, besides the V6 sounds awesome
by tulesto
Mon Oct 31, 2011 9:36 pm
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

bought a 3GN eclipse spyder GT
by tulesto
Mon Oct 31, 2011 11:35 am
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

bought a new car, dont need this one first person with 3k cash can take this I'll even throw in srt skirts, mopar real lip and a civic front lip for $3500... car is just sitting in my driveway so come take it away
by tulesto
Wed Oct 19, 2011 2:18 pm
Forum: Picture Post
Topic: new rims.. more on pg.3
Replies: 71
Views: 4693

dude your car keeps getting more and more awesome haha
by tulesto
Mon Oct 10, 2011 5:49 pm
Forum: Picture Post
Topic: few random shots & a video
Replies: 7
Views: 1042

i still gotta post some of my pics
by tulesto
Sun Oct 09, 2011 11:32 am
Forum: Cars For SALE
Topic: Dingo's 2004 R/T
Replies: 3
Views: 1153

how many miles on the turbo?
by tulesto
Fri Oct 07, 2011 3:34 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: (_SxXxT_) 7/15/13. The car runs
Replies: 1072
Views: 91469

cars looking nice dude i normally hate bagged bodykit cars but you kept it soooo clean i love it
by tulesto
Fri Oct 07, 2011 3:28 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: king: my friend made me do it. sticker front lip
Replies: 454
Views: 36324

dude that looks sick... i gotta do that real soon, plus either paint my interior dash set or buy black. darker ones
by tulesto
Wed Oct 05, 2011 7:54 am
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

dude i have gotten so low ass offers haha and people try to tell me that i dont realize that the exhaust adds 15+ HP... Seriously i have had 2 people tell ME that my exhaust makes 15+hp....
by tulesto
Tue Oct 04, 2011 11:14 am
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

i already got two offers for the car... i dont think fart can scares anybody away except the 2gn guys haha
by tulesto
Sun Oct 02, 2011 9:30 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: PurpleStuff's 2005 NEON SRT-4 *Newest Update Page 7*
Replies: 197
Views: 31357

dude your neon is fucking sick... i love your stance sooo much i kinda hate you out of jealously
by tulesto
Sun Oct 02, 2011 9:27 pm
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

bump it up... probably buying a new car monday or later this week and could use the money
by tulesto
Thu Sep 29, 2011 9:57 pm
Forum: Picture Post
Topic: Few Quick Pics
Replies: 20
Views: 1598

dude your car went from epic to win as fuck... i hate (and i mean fucking hate) the SRTD bumper but holy shit your car has changed my mind right around... seriously dude your car is close to my favorite on 2gn unbelievably sick
by tulesto
Wed Sep 28, 2011 11:41 pm
Forum: Picture Post
Topic: My neon :)
Replies: 18
Views: 1725

dude jeremy come on out the quaker this friday... I'll bring my camera we can grab some shots
by tulesto
Wed Sep 28, 2011 7:58 am
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

well would like $3500 OBO

But i wouldnt mind a trade for a manual/turbo car... i can add cash onto my trade
by tulesto
Tue Sep 27, 2011 12:08 pm
Forum: Cars For SALE
Topic: Sold
Replies: 34
Views: 4758

Sold

Name: Mike Drotleff Location: Canfield, Ohio Contact info: here, tulesto@yahoo.com, 3305654043 Feedback: positive just ask sidepipe87 ok guys I'm just looking at what i could get for this car, I'm ready to move on a part from the car. Nothing wrong i just want a manual and something different i gues...
by tulesto
Tue Sep 27, 2011 11:24 am
Forum: Progress/Project Log
Topic: king: my friend made me do it. sticker front lip
Replies: 454
Views: 36324

wheres a good place to pick up fabric?
by tulesto
Mon Sep 26, 2011 9:57 pm
Forum: Progress/Project Log
Topic: king: my friend made me do it. sticker front lip
Replies: 454
Views: 36324

Dude that's sick... How hard/difficult is that cause I hate my interior an would love to rock something like that
by tulesto
Fri Sep 23, 2011 2:11 am
Forum: Cars For SALE
Topic: 2000 Neon with Srt Swap
Replies: 23
Views: 2878

im very interested lemme talk to my mother how far are you from youngstown ohio?
by tulesto
Tue Sep 20, 2011 8:38 pm
Forum: Picture Post
Topic: road rally pics
Replies: 14
Views: 1247

i was thinking about trying to get a cars and coffee going... im having a friday night fever cruise this friday...

Go to advanced search