Search found 2476 matches

by theTeejmiester
Wed Jan 02, 2008 4:11 am
Forum: Suspension, Steering & Brakes
Topic: my ideas on lowering,need advice
Replies: 26
Views: 1487

supertrick,i love your car man.yours was the reason i bought the mopar lip kit,i saw it and jus stoped and drooled :thumbup: but i want a lil lower on mine.I HATE WHEEL GAP! :cussing: just going to keep an eye on this thread and see what turns up over the next few weeks,keep an open mind . iam alway...
by theTeejmiester
Tue Jan 01, 2008 11:06 pm
Forum: Exterior
Topic: nitshades tail light tint question
Replies: 4
Views: 407

nitshades tail light tint question

hey i am going to order the niteshades tint and i was wondering if one can is enough or do i need two? and any one have any feed back on how they like it? its eather that or the lamin-x overlays but i dont want to spend the extra mony if i dont have to(still too broke from christmas :ky: )
by theTeejmiester
Tue Jan 01, 2008 10:29 pm
Forum: Introduce Yourself!
Topic: new guy from Oregon
Replies: 18
Views: 872

yeah i was thinking bout gettin rid of em.dont realy like the chrome myself.gonna black out the stock ones,like the look so much better
by theTeejmiester
Tue Jan 01, 2008 10:25 pm
Forum: Suspension, Steering & Brakes
Topic: my ideas on lowering,need advice
Replies: 26
Views: 1487

nice,thanks thats a hell of a help.cleared alot of things up that i was wondering about. iam going to do it in the few weeks(I hope) so ill keep you guys updated
by theTeejmiester
Tue Jan 01, 2008 7:02 pm
Forum: Suspension, Steering & Brakes
Topic: my ideas on lowering,need advice
Replies: 26
Views: 1487

i was thinking bout it.ive never done any suspension shit but it shouldnt be too hard right? seen a few posts on here on how its done,i just may give it a shot.any advice on the easy way to do it?things to avoid? ect ,thanks guys
by theTeejmiester
Tue Jan 01, 2008 6:55 pm
Forum: Introduce Yourself!
Topic: new guy from Oregon
Replies: 18
Views: 872

hehe yeah kfalls man,ive noticed that there is not too many people from oregon on here.kinda sucks.yeah iam usualy running around town quite often.but my car is stripped down for the winter.just the carbon fiber hood and tail lights,uh ugly.any ways thanks for the welcome awesome to see someone from...
by theTeejmiester
Mon Dec 31, 2007 7:30 pm
Forum: Suspension, Steering & Brakes
Topic: my ideas on lowering,need advice
Replies: 26
Views: 1487

k.cool i dont realy mind a stiff ride,kinda prefer it that way so should be okay.i love the 2 plus inch drop tho.been looking at bags too the last couple of weeks but the damn price is keeping me from it right, now but who knows.i like having my wheels tucked or as close to it as possible,i can live...
by theTeejmiester
Mon Dec 31, 2007 12:13 am
Forum: Introduce Yourself!
Topic: new guy from Oregon
Replies: 18
Views: 872

http://www.cardomain.com/ride/2943200/1 here is the pics i have right now,still havnt quite gotten around to getting anynew ones.this spring after i refinish my wheels put my mopar lip kit on and my suspension done ill do a full shoot.i have all the parts right now(well expt the lip kit,still waitin...
by theTeejmiester
Sun Dec 30, 2007 3:28 am
Forum: Suspension, Steering & Brakes
Topic: my ideas on lowering,need advice
Replies: 26
Views: 1487

bouncy how? like a mushy ride or to stiff?any problems otherwise?
by theTeejmiester
Fri Dec 28, 2007 5:02 pm
Forum: Suspension, Steering & Brakes
Topic: my ideas on lowering,need advice
Replies: 26
Views: 1487

K,thanks guys.i was thinking it would be okay but i wanted to check and make sure bofore dropping the cash on the eibachs struts cause i can NOT STAND THE 4+4 look :cussing: been living with it for over a year now,enough is enough
by theTeejmiester
Fri Dec 28, 2007 6:20 am
Forum: Cars For SALE
Topic: 2003 Flame Red SRT-4 For Sale! 26k miles, Atlantic City, NJ
Replies: 32
Views: 4293

wow i might consider selling my children for that(drools on myself with lust) oooooooooooooh yeah! um...yeah...anyways,daddys sorry kids i would never sell you( :^o
by theTeejmiester
Fri Dec 28, 2007 6:14 am
Forum: Suspension, Steering & Brakes
Topic: my ideas on lowering,need advice
Replies: 26
Views: 1487

my ideas on lowering,need advice

so, iam planning on lowering my car after the first of the year and i have a couple of questions;first iam currently running 18 in wheels with 215-35-18 tires,and i am wanting to go with the eibach sportline springs for the 2 inch plus drop,with KYB struts.will i have any probs with clearance? and i...
by theTeejmiester
Wed Dec 26, 2007 4:50 am
Forum: Exterior
Topic: front grill ideas
Replies: 4
Views: 462

its a 05,yeah i was thinking the same thing.like a cut off disk or something.just ordered a new mopar lip kit today.going to put it on and then test fit some mesh and see what i think of the look.dont want it to look like it got it teeth knocked out lol. :owned: just gettin tired of not being able t...
by theTeejmiester
Tue Dec 25, 2007 6:47 am
Forum: Exterior
Topic: gerry wood auto center
Replies: 0
Views: 262

gerry wood auto center

has anyone gotten anything fron gerry wood auto center?
by theTeejmiester
Mon Dec 24, 2007 8:50 pm
Forum: Exterior
Topic: front grill ideas
Replies: 4
Views: 462

front grill ideas

hey i want to know if anyone has removed the bottom cross hair grills and put mesh in? if so do you have any pics or ideas on the best was to remove them and cut it so that the grill is only recessed about a half of an inch or so fron the surface of the bumper?iam not sure if that is a clear enough ...
by theTeejmiester
Fri Dec 21, 2007 3:49 am
Forum: Introduce Yourself!
Topic: new guy from Oregon
Replies: 18
Views: 872

new guy from Oregon

hey whats up? hehe love this site man.got so damn many ideas for my car.speaking of my car its a 05 sxt.full kato combat body kit,18 inch wheels.carbon fiber hood.lots of sheat done to it

Go to advanced search