Search found 4190 matches

by Neon4Life
Tue Sep 23, 2008 9:00 pm
Forum: Picture Post
Topic: got bored so i painted interior.
Replies: 46
Views: 2085

Color looks faintly familiar
dang is that the same color on urs too.
OMG!!! NAWS FLOOR MATS!!! This dude means business man, that 100hp alone. Do you actually have any kind of engine mods?
besides a CAI no im saving to do the srt-4 swap next summer so no point in upgrading the 2.0.
by Neon4Life
Tue Sep 23, 2008 7:35 am
Forum: Picture Post
Topic: New Parts (Bad Pics)
Replies: 8
Views: 765

oh yeah fart cannon!! how does it sound?? some sound nice.some sound like poo poo.wanna see pics of it from normal angles too
yeah if you make it sound bad then yeah itll sound bad mine personally has a deep tone to it and really isnt that bad its a combination of deep toned and some loud noise.
by Neon4Life
Tue Sep 23, 2008 7:29 am
Forum: Picture Post
Topic: got bored so i painted interior.
Replies: 46
Views: 2085

cool cool on the trunk lol.

i almost even went with a regular srt spoiler but glad i didnt cause then it would of just blended in with the millions of wings on neons.
by Neon4Life
Mon Sep 22, 2008 9:29 pm
Forum: Picture Post
Topic: New Parts (Bad Pics)
Replies: 8
Views: 765

nice exhaust like the big muffler looks kinda like what i got.

bet its loud.
by Neon4Life
Mon Sep 22, 2008 9:26 pm
Forum: Picture Post
Topic: this is how we do it in norcal!!
Replies: 48
Views: 2824

yeah pissing off neighbors is fun.
also something fun to do it drive by a parked car and since exhaust is so loud it starts the alarm.
ive done that a few times.
by Neon4Life
Mon Sep 22, 2008 9:23 pm
Forum: Picture Post
Topic: got bored so i painted interior.
Replies: 46
Views: 2085

lol ok.
by Neon4Life
Mon Sep 22, 2008 9:18 pm
Forum: Picture Post
Topic: got bored so i painted interior.
Replies: 46
Views: 2085

lol .
yeah i wasnt trying to go for a perfect look on the door panels but i could of done better.
besides its not like i go to any car shows or anything so just myself to impress.
and yeah i know its a larg wing.
everyone loves the color i know.

well thanks.

do i get a prize for largest wing??
lol.
by Neon4Life
Mon Sep 22, 2008 4:13 pm
Forum: Picture Post
Topic: got bored so i painted interior.
Replies: 46
Views: 2085

thanks.
by Neon4Life
Mon Sep 22, 2008 3:41 pm
Forum: Picture Post
Topic: this is how we do it in norcal!!
Replies: 48
Views: 2824

gotta admit those are nice srt-4s that showed up.
wish i could get enough courage to sell mine and get me a true srt-4.
by Neon4Life
Mon Sep 22, 2008 3:39 pm
Forum: Picture Post
Topic: got bored so i painted interior.
Replies: 46
Views: 2085

got bored so i painted interior.

yeah well i did some spraying on the interior just for fun. let me know what u guys think. left door panel http://i69.photobucket.com/albums/i46/bigbouncer534/resized/45.jpg right door panel http://i69.photobucket.com/albums/i46/bigbouncer534/resized/49.jpg back door panels http://i69.photobucket.co...
by Neon4Life
Sun Sep 21, 2008 8:43 am
Forum: Engine
Topic: Exhaust Q
Replies: 7
Views: 951

well ive heard that even if your turboed and you go to a 3inch exhaust that it can hurt you performance wise.

and if you go from 2.25 to 2.5 not sure what the diff would be but probably only a little diff in exhaust air flow.
by Neon4Life
Sat Sep 20, 2008 9:43 am
Forum: Audio / Security / Electrical
Topic: How long have your batteries last?
Replies: 38
Views: 3892

alrite thanks.
by Neon4Life
Sat Sep 20, 2008 9:06 am
Forum: Audio / Security / Electrical
Topic: How long have your batteries last?
Replies: 38
Views: 3892

im still using my oem battery for my 04 neon.and i have gauges bigger cd player and diff front and back rear speakers who knows till when itll last me. lol. but anyone still watching this thread i was wondering what the volt gauge should read for the batter like if you have a aftermarket one like gl...
by Neon4Life
Fri Sep 19, 2008 7:04 am
Forum: Suspension, Steering & Brakes
Topic: coilover question(s)
Replies: 20
Views: 962

oh ok on the edfc but anyways whenever i can afford it i might go with some tein anyways.
by Neon4Life
Thu Sep 18, 2008 8:42 pm
Forum: Suspension, Steering & Brakes
Topic: coilover question(s)
Replies: 20
Views: 962

nice nice. how much did they cost you ?
by Neon4Life
Wed Sep 17, 2008 10:22 am
Forum: Suspension, Steering & Brakes
Topic: coilover question(s)
Replies: 20
Views: 962

how about some tein super-street pillowball mount with the edfc programmer inside the car.has anyone heard anything on these? there are kinda costly but i read on the website and they seem good cause u get to adjust the hight on 3 diff specs from inside the car.
by Neon4Life
Wed Sep 17, 2008 8:38 am
Forum: Exterior
Topic: Body Kits
Replies: 75
Views: 3672

trust me theres like 3 layers of bondo on there.and yeah i know its a huge wing.i bought it from ebay off of this guy for $25 he didnt know what he was selling.
then when i picked it up i realized it was a jsp type wing which can cost up too $300.
surely did make it stand out more with it on there.
by Neon4Life
Tue Sep 16, 2008 10:19 pm
Forum: Exterior
Topic: Body Kits
Replies: 75
Views: 3672

just saying my input that bodykits arent bad they just give u a better outlook of the car and appearance.

my evo kit wasnt that hard to get on and i molded the fedners too and its all intack and in perfect lining.


but lip kit isnt that bad.

p.s just giving my input of working with a bodykit.
by Neon4Life
Tue Sep 16, 2008 2:28 pm
Forum: Suspension, Steering & Brakes
Topic: lowering front only?
Replies: 15
Views: 599

nice rims on the neon. but you should just go with a all around drop.i used dropzone lowering springs from ebay and only costed me $60 with shipping. people might argue that they are bad but ive had then on for about a year and they are still perfect a little bouncy but perfect ride and good handling.
by Neon4Life
Tue Sep 16, 2008 2:16 pm
Forum: Motor Swap
Topic: junkyard find
Replies: 11
Views: 1237

dam wish i had the money riite now to do the swap thats a good deal.

Go to advanced search