JASON's BACK

Have a problem with the forum or site, want to make a suggestion, or just have a question about 2GN, post it here and we'll try to fix the problem or at least give you an answer.
Post Reply
racer12306
Junior Admin
Posts: 16015
Joined: Sun Oct 24, 2004 8:53 pm
Location: Baltimore, MD
Contact:

JASON's BACK

Post by racer12306 » Fri Aug 24, 2007 11:38 am

Yay Jason's back :rockon:
-Frank
Member of Spork Racing
Forum issues: racer12306@2gn.org
Forum Behavior
Support your favorite forum, DONATE!

User avatar
Diablo0
2GN.org Owner/Admin
Posts: 12574
Joined: Thu Apr 15, 2004 11:20 pm
Location: Greenville, SC
Contact:

Post by Diablo0 » Fri Aug 24, 2007 11:49 am

:rofl: Okay lol Thanks... I guess haha
-Jason
Black '02 Neon R/T | White '02 Neon R/T - SRT-4 Engine Swap
Image
^^^ no, that isn't what I look like haha
Try not to become a man of success but rather to become a man of value. - Albert Einstein

racer12306
Junior Admin
Posts: 16015
Joined: Sun Oct 24, 2004 8:53 pm
Location: Baltimore, MD
Contact:

Post by racer12306 » Fri Aug 24, 2007 11:52 am

Sorry, its just been a while since we've seen you around.
-Frank
Member of Spork Racing
Forum issues: racer12306@2gn.org
Forum Behavior
Support your favorite forum, DONATE!

User avatar
Diablo0
2GN.org Owner/Admin
Posts: 12574
Joined: Thu Apr 15, 2004 11:20 pm
Location: Greenville, SC
Contact:

Post by Diablo0 » Fri Aug 24, 2007 12:30 pm

Yeah, I've been swamped the last 2 weeks. When I get home I'm tired and just want to crash :(
-Jason
Black '02 Neon R/T | White '02 Neon R/T - SRT-4 Engine Swap
Image
^^^ no, that isn't what I look like haha
Try not to become a man of success but rather to become a man of value. - Albert Einstein

racer12306
Junior Admin
Posts: 16015
Joined: Sun Oct 24, 2004 8:53 pm
Location: Baltimore, MD
Contact:

Post by racer12306 » Fri Aug 24, 2007 12:42 pm

Thats cool, no explanation needed. We all get busy sometimes.
-Frank
Member of Spork Racing
Forum issues: racer12306@2gn.org
Forum Behavior
Support your favorite forum, DONATE!

Midnight_Rider
2014 Platinum Contributor
Posts: 8043
Joined: Wed Aug 02, 2006 2:49 am
Location: Indianapolis, IN

Post by Midnight_Rider » Fri Aug 24, 2007 1:26 pm

:salute: Yeah, welcome back. I was beginning to wonder what was up.
Official "I'm Going To Drive My Neon 'til It Dies" Club #10

Post Reply

Return to “Site Problems / Feedback / Suggestions”