cookies, or brownies?

For Clubs and Events in: DE,MD,NJ,NY,PA,VA,WV and the DC Area
Post Reply

cookies or brownies?

cookies
1
11%
brownies
3
33%
both!
5
56%
 
Total votes: 9

karli
2GN Member
Posts: 53
Joined: Fri May 29, 2009 8:36 pm
Location: new milford

cookies, or brownies?

Post by karli » Sat Aug 22, 2009 6:19 pm

sooo for the september 12th NJ meet, i was planning on making either cookies or brownies to bring...but i'm not sure what to do, or if i should do both...i just don't wanna bring both and have no one eat any of it cause it's a waste, and i don't know what everyone likes more...so let me know!
Image

SOKADAO954
2009 Gold Contributor
Posts: 1768
Joined: Wed Oct 29, 2008 11:58 pm
Location: IM IN MIAMI BITCHHH......
Contact:

Post by SOKADAO954 » Sat Aug 22, 2009 6:50 pm

weed brownies FTW
Image
|Danny|
06 VW Jetta 2.5 MTX - 4 Doors fit more whores.

"In search of the perfect beat. I found my soul"

User avatar
v95
2GN Member
Posts: 2042
Joined: Sun Jul 27, 2008 5:10 pm
Location: boardwalk empire

Post by v95 » Sat Aug 22, 2009 11:20 pm

SOKADAO954 wrote:weed brownies FTW
not just ftw, ftmfw, but can't do that shit cause my job not no longer in high school
I Hate Your Neon!!!

you can not imagine immensity of the fuck that I do not give about your comment.

SOKADAO954
2009 Gold Contributor
Posts: 1768
Joined: Wed Oct 29, 2008 11:58 pm
Location: IM IN MIAMI BITCHHH......
Contact:

Post by SOKADAO954 » Sun Aug 23, 2009 11:53 am

^ no longer in school either.
Get random drug tested at lexus. But i got tricks up my sleve been working here for 2 years and pass them all. :rockon:
Image
|Danny|
06 VW Jetta 2.5 MTX - 4 Doors fit more whores.

"In search of the perfect beat. I found my soul"

User avatar
JeffM
2GN Member
Posts: 3588
Joined: Tue Nov 04, 2008 8:02 pm
Location: Vermont

Post by JeffM » Sun Aug 23, 2009 12:02 pm

Face....palm. Seriously.


REGULAR brownies FTW, thank you.
Image

slaw
2GN Member
Posts: 1915
Joined: Tue Apr 03, 2007 6:05 am
Location: new milford CT

Post by slaw » Sun Aug 23, 2009 12:15 pm

yeah neither me or karli are into drugs, so whatever we make will be REGULAR
Image

SOKADAO954
2009 Gold Contributor
Posts: 1768
Joined: Wed Oct 29, 2008 11:58 pm
Location: IM IN MIAMI BITCHHH......
Contact:

Post by SOKADAO954 » Sun Aug 23, 2009 12:31 pm

Its a joke guys relax.
Image
|Danny|
06 VW Jetta 2.5 MTX - 4 Doors fit more whores.

"In search of the perfect beat. I found my soul"

karli
2GN Member
Posts: 53
Joined: Fri May 29, 2009 8:36 pm
Location: new milford

Post by karli » Sun Aug 23, 2009 1:10 pm

i knew it was a joke..apparently he's all uptight and didn't know!
Image

Fuzzyneon
2009 Silver Contributor
Posts: 4872
Joined: Fri Oct 26, 2007 12:48 am
Location: Waterford works ,NJ

Post by Fuzzyneon » Sun Aug 23, 2009 2:46 pm

slaw wrote:yeah neither me or karli are into drugs, so whatever we make will be REGULAR
I mean just imagine though you doing it and not telling anyone. every would be stoned as shit LOL anyways

COOKIESS
Member of Spork Racing
2002 Dodge Neon
Frankenstien



User avatar
Pocahontas
2GN Member
Posts: 675
Joined: Wed Jun 17, 2009 1:21 pm
Location: Maryland

Post by Pocahontas » Sun Aug 23, 2009 5:50 pm

JeffM wrote:REGULAR brownies FTW, thank you.
+1 ^_^
Image

_________________________________
Janet(te)--
1999 Plymouth Neon ATX
1987 BMW 325i MTX

User avatar
v95
2GN Member
Posts: 2042
Joined: Sun Jul 27, 2008 5:10 pm
Location: boardwalk empire

Post by v95 » Sun Aug 23, 2009 6:37 pm

Pocahontas wrote:
JeffM wrote:REGULAR brownies FTW, thank you.
+1 ^_^
so you and nate coming
I Hate Your Neon!!!

you can not imagine immensity of the fuck that I do not give about your comment.

User avatar
Pocahontas
2GN Member
Posts: 675
Joined: Wed Jun 17, 2009 1:21 pm
Location: Maryland

Post by Pocahontas » Mon Aug 24, 2009 9:11 am

V.95srt wrote:
Pocahontas wrote:
JeffM wrote:REGULAR brownies FTW, thank you.
+1 ^_^
so you and nate coming
Not too sure yet. His schedule shifts so I don't know if he'll be working that day or not.
Image

_________________________________
Janet(te)--
1999 Plymouth Neon ATX
1987 BMW 325i MTX

User avatar
AsianSteveFTW
2GN Member
Posts: 256
Joined: Sun Jul 13, 2008 2:55 pm
Location: Waldorf

Post by AsianSteveFTW » Mon Aug 24, 2009 10:24 am

this blows, i wanna go
I know a few fake @$$ B1tch35 on here.

Yea, I HATE YOUR SCION. So what?

Here's my 10cents, my 2 cents are free

No i DO NOT want to see pics of your car or hang out.... I don't like you either or your ride

Reply to your comment on: SCION TC FIRST EVER STS REAR MOUNTED TURBO KIT
i own a tC and do not like haters but damn you made that sucker close his account! lmao +1 man

SOKADAO954
2009 Gold Contributor
Posts: 1768
Joined: Wed Oct 29, 2008 11:58 pm
Location: IM IN MIAMI BITCHHH......
Contact:

Post by SOKADAO954 » Mon Aug 24, 2009 12:52 pm

STEVE IS BACKKK.. YAAAYYY..




Fuzzyneon wrote:
slaw wrote:yeah neither me or karli are into drugs, so whatever we make will be REGULAR
I mean just imagine though you doing it and not telling anyone. every would be stoned as shit LOL anyways

COOKIESS

:withstupid:

I would so want a you tube clip of the results. :rofl:
Image
|Danny|
06 VW Jetta 2.5 MTX - 4 Doors fit more whores.

"In search of the perfect beat. I found my soul"

Post Reply

Return to “North East”