Dayton, OH 9-21-13 Neon meet

For Clubs and Events in: IL,IN,MI,MN,MO,OH,WI
ianguilly
2GN Member
Posts: 465
Joined: Wed Dec 02, 2009 6:35 pm
Location: Cincinnati, OH

Post by ianguilly » Tue Sep 17, 2013 8:22 am

Get pumped.
-Neon #3 1999 Neon R/T coupe,DOHC MTX
-Neon #4 1998 Neon Alpine green coupe SOHC MTX -daily shit box

Official "I'm gonna drive my Neon until it dies" Club Member #110

User avatar
thomas_w
2GN Member
Posts: 266
Joined: Sat May 04, 2013 5:41 pm
Location: Beavercreek, OH

Post by thomas_w » Tue Sep 17, 2013 8:31 am

So far the weather looks good for Saturday. There is rain forecasted for Friday but it should be all dried up until the meet.

Midnight_Rider
2014 Platinum Contributor
Posts: 8099
Joined: Wed Aug 02, 2006 2:49 am
Location: Indianapolis, IN

Post by Midnight_Rider » Thu Sep 19, 2013 11:08 am

I wish that the National Weather Service would make up its mind. :banghead:

Attention: this meet is rain or shine.
Official "I'm Going To Drive My Neon 'til It Dies" Club #10

User avatar
thomas_w
2GN Member
Posts: 266
Joined: Sat May 04, 2013 5:41 pm
Location: Beavercreek, OH

Post by thomas_w » Fri Sep 20, 2013 3:39 pm

It looks like there may be a lingering shower in the morning but the afternoon should be somewhat sunny. So we should be good for the meet. :D

Midnight_Rider
2014 Platinum Contributor
Posts: 8099
Joined: Wed Aug 02, 2006 2:49 am
Location: Indianapolis, IN

Post by Midnight_Rider » Sat Sep 21, 2013 7:38 am

^^Yay! I remembered to bring my hat this time- burnt my scalp at the last meet. :cussing:

Everyone drive safely and I'll see y'all in the Beef O'Brady's parking lot at noon. :thumbup:
Official "I'm Going To Drive My Neon 'til It Dies" Club #10

User avatar
thomas_w
2GN Member
Posts: 266
Joined: Sat May 04, 2013 5:41 pm
Location: Beavercreek, OH

Post by thomas_w » Sat Sep 21, 2013 8:53 pm

We were lucky with the weather but the turnout could have been higher. I started a picture thread with the few pictures I took:

viewtopic.php?p=991501#991501

Midnight_Rider
2014 Platinum Contributor
Posts: 8099
Joined: Wed Aug 02, 2006 2:49 am
Location: Indianapolis, IN

Post by Midnight_Rider » Sun Sep 22, 2013 1:37 am

You guys are right on top of things with the pic thread! Meh, y'alls pics are better than mine so I'll be lazy and not post them. :lol:

All those who missed the meet today missed out on some good company and decent weather. [-X
Official "I'm Going To Drive My Neon 'til It Dies" Club #10

User avatar
thomas_w
2GN Member
Posts: 266
Joined: Sat May 04, 2013 5:41 pm
Location: Beavercreek, OH

Post by thomas_w » Sun Sep 22, 2013 1:13 pm

Yeah, it was a fun little get together thanks to the company.

ianguilly
2GN Member
Posts: 465
Joined: Wed Dec 02, 2009 6:35 pm
Location: Cincinnati, OH

Post by ianguilly » Mon Sep 23, 2013 12:44 pm

Ban for all the locals who didn't attend
-Neon #3 1999 Neon R/T coupe,DOHC MTX
-Neon #4 1998 Neon Alpine green coupe SOHC MTX -daily shit box

Official "I'm gonna drive my Neon until it dies" Club Member #110

Midnight_Rider
2014 Platinum Contributor
Posts: 8099
Joined: Wed Aug 02, 2006 2:49 am
Location: Indianapolis, IN

Post by Midnight_Rider » Tue Sep 24, 2013 1:33 am

:laughing3:
Well, they just missed out on a good time- that's all I'm going to say. :D
Official "I'm Going To Drive My Neon 'til It Dies" Club #10

occasional demons
Junior Admin
Posts: 19472
Joined: Thu May 03, 2007 12:14 pm
Location: Ashland Ohio

Post by occasional demons » Tue Sep 24, 2013 9:50 am

Gramps is always a good time. ;)

Wish I could have made it....
Bill
dblsg wrote:ya'll a bunch of post whores
Seriously people, this is 2019 not 1920.
2001 Neon ES MTX with '02 R/T PCM
Help support 2GN!

Midnight_Rider
2014 Platinum Contributor
Posts: 8099
Joined: Wed Aug 02, 2006 2:49 am
Location: Indianapolis, IN

Post by Midnight_Rider » Tue Sep 24, 2013 11:24 am

occasional demons wrote:Wish I could have made it....
Yes, we all wanted you and Eric to be there. :rockon:
Official "I'm Going To Drive My Neon 'til It Dies" Club #10

Post Reply

Return to “Midwest”