anybody know who's crazy show neon this is??? is nuts

Want to show off you latest pictures that you took of your Neon or want to share a unique picture you found on the internet. Post them all here to share. Off-Topic Pictures (non-2GN related) should be placed in the Off-Topic Media board.
NeonOn19s
2GN Member
Posts: 2074
Joined: Mon Nov 07, 2005 11:44 am
Location: Spring,TX

Post by NeonOn19s » Wed Feb 25, 2009 10:23 pm

LilSparkPlug wrote:I don't believe you when you say you won't change it again LOL
and i agree too :lol:
| Nathan |
Image


Official "I'm Going to Drive My Neon til it Dies" Club Member # 72
Semper Fi!!! USMC

lexeon
2GN Member
Posts: 369
Joined: Wed Oct 04, 2006 2:41 pm

Post by lexeon » Thu Feb 26, 2009 10:16 am

lol thats what i got to tell the girlfriend every time.... baby this is the last time i promise... 6 months later.. lol... but dont got much more to change... the interior will probably not change again... since my roll cage is a weld in cage... the dash wont be coming back out ever!
Image

LilSparkPlug
2GN Veteran
Posts: 12206
Joined: Thu Jan 10, 2008 4:49 pm
Location: RI

Post by LilSparkPlug » Fri Feb 27, 2009 8:29 am

Moar shots of it:

Image

Image

Image

Image

Image

Other neons:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

lexeon
2GN Member
Posts: 369
Joined: Wed Oct 04, 2006 2:41 pm

Post by lexeon » Fri Feb 27, 2009 10:53 am

you gotta give the guy props for all of t he great work... BUT i dont like the wheels and suspension or lack there of suspension... also why in the world would you do grpahics on your hood like that... i guess its alll a style thing... lots of great work on dash and headlight conversion looks to be CLEAN... great glass work... nice overall car... but would def get some new wheels and suspension on that beast.. ive never been a fan of grpahics or stickers or anything like that so i guess to all their own.. hopefully when i am in NY ill get to see it in person
Image

LilSparkPlug
2GN Veteran
Posts: 12206
Joined: Thu Jan 10, 2008 4:49 pm
Location: RI

Post by LilSparkPlug » Fri Feb 27, 2009 1:20 pm

Yeah there are a few things about it I don't understand. The main one being he spent all that time glassing and painting the doors, but the arm rest portion was left factory. o.O?

Ntyvirus1
2009 Silver Contributor
Posts: 2103
Joined: Tue Mar 25, 2008 4:30 pm
Location: Orlando, FL

Post by Ntyvirus1 » Fri Feb 27, 2009 1:44 pm

that and he needs to update his gaming, serious dude... a gamecube?
Official "I'm Going to Drive My Neon till it Dies" Club #000038

Image
hul kogan wrote: And from thy shadows he comes to rippeth thine buttholes. :lol
MoxHair wrote:You should never throw parts at a car.. You'll dent the exterior.

User avatar
Snipes
2GN Member
Posts: 49
Joined: Thu Jan 11, 2007 2:20 pm
Location: The Netherlands

Post by Snipes » Fri Feb 27, 2009 2:09 pm

LilSparkPlug wrote:
Image
I like this one, the combination of black with orange does work good here!
Image
The only Difference between Tattood people and non-Tattood people, is that Tattood people don't give a Sh*t that you don't have Tattoos

2003silverneonsxt
2GN Member
Posts: 3002
Joined: Sat Oct 02, 2004 2:48 pm
Location: Lebanon PA
Contact:

Post by 2003silverneonsxt » Sat Feb 28, 2009 12:34 am

^ hood gap kills it..
hmmmmm
Image

User avatar
Snipes
2GN Member
Posts: 49
Joined: Thu Jan 11, 2007 2:20 pm
Location: The Netherlands

Post by Snipes » Sat Feb 28, 2009 2:04 am

Yeah, but I don't like the whole front bumper. And I don't like the fenders. I meant to say that I like the paintjob and not the car as a whole ;)
Image
The only Difference between Tattood people and non-Tattood people, is that Tattood people don't give a Sh*t that you don't have Tattoos

User avatar
INVUJerry
2GN Veteran
Posts: 6575
Joined: Mon Nov 21, 2005 9:55 pm
Location: Hanover, PA
Contact:

Post by INVUJerry » Sat Feb 28, 2009 11:49 am

That 1gn has an SRT trans, really hard swap to get to work.
Image
So many neons so little time.

LilSparkPlug
2GN Veteran
Posts: 12206
Joined: Thu Jan 10, 2008 4:49 pm
Location: RI

Post by LilSparkPlug » Sat Feb 28, 2009 4:17 pm

I looooooooove the wire hiding, I really need to clean the wiring up in my engine bay. It's disastrous. Okay well I think it is.

krc21
2GN Member
Posts: 1645
Joined: Sun Nov 04, 2007 8:50 am
Location: Maryland

Post by krc21 » Sat Feb 28, 2009 6:24 pm

invujerry its an srt motor? I thought It was pretty much a direct swap too.. But the 1gn is by far the best car in that line up of pictures.. It looks fucking amazing...
Image

FAC3L3SS
2GN Veteran
Posts: 6517
Joined: Thu Apr 12, 2007 8:58 pm
Location: NIN

Post by FAC3L3SS » Sat Feb 28, 2009 6:29 pm

uhh...

gamecube FTW!
el. oh. el.

GreeNeons03
2GN Member
Posts: 1335
Joined: Sat Mar 15, 2008 8:31 pm
Location: Tampa, FL

Post by GreeNeons03 » Sat Feb 28, 2009 6:32 pm

FAC3L3SS wrote:uhh...

gamecube FTW!

:beatstick: :beatstick: :beatstick: :beatstick: :beatstick:

Just kidding, I still have mine, but I haven't played it in forever.

But still:


:beatstick: :beatstick: :beatstick: :beatstick: :beatstick:
Image
LilSparkPlug wrote:Polish her....females like that better than slathering! Yeah...I went there.
CLICK ME!
Official "Drive My Neon till it Dies" Club Member #8

FAC3L3SS
2GN Veteran
Posts: 6517
Joined: Thu Apr 12, 2007 8:58 pm
Location: NIN

Post by FAC3L3SS » Sat Feb 28, 2009 6:51 pm

haha you know you'd get addicted once you kicked it back on and started playin oldschool
el. oh. el.

GreeNeons03
2GN Member
Posts: 1335
Joined: Sat Mar 15, 2008 8:31 pm
Location: Tampa, FL

Post by GreeNeons03 » Sat Feb 28, 2009 7:39 pm

Actually I started playing my old N64 again. But we're getting off topic here...
Image
LilSparkPlug wrote:Polish her....females like that better than slathering! Yeah...I went there.
CLICK ME!
Official "Drive My Neon till it Dies" Club Member #8

FAC3L3SS
2GN Veteran
Posts: 6517
Joined: Thu Apr 12, 2007 8:58 pm
Location: NIN

Post by FAC3L3SS » Sat Feb 28, 2009 9:05 pm

true, (emulators solved that problem)

bump for a sick 1st gen!
el. oh. el.

User avatar
bone-yard-racing
2GN Member
Posts: 2328
Joined: Fri Dec 15, 2006 9:36 pm
Location: York PA
Contact:

Post by bone-yard-racing » Sat Feb 28, 2009 11:24 pm

invujerry wrote:That 1gn has an SRT trans, really hard swap to get to work.
Especially when you're 17. That car's owner graduated my freshman year and he finished the swap about a month before graduation, it wasnt quite as nice back then but still one of the first SRT'd 1gns I can think of. Come to think of it he still owes me a ride :lol:
Image

User avatar
INVUJerry
2GN Veteran
Posts: 6575
Joined: Mon Nov 21, 2005 9:55 pm
Location: Hanover, PA
Contact:

Post by INVUJerry » Sun Mar 01, 2009 12:51 am

bone-yard-racing wrote:
invujerry wrote:That 1gn has an SRT trans, really hard swap to get to work.
Especially when you're 17. That car's owner graduated my freshman year and he finished the swap about a month before graduation, it wasnt quite as nice back then but still one of the first SRT'd 1gns I can think of. Come to think of it he still owes me a ride :lol:
Are you serious? That's sick as shit!! He was trying to sell this a while back if I'm not mistaken.
krc21 wrote:invujerry its an srt motor? I thought It was pretty much a direct swap too.. But the 1gn is by far the best car in that line up of pictures.. It looks fucking amazing...
The motor is a pretty much drop-in, but getting the SRT trans to work is the hard part.
Image
So many neons so little time.

User avatar
bone-yard-racing
2GN Member
Posts: 2328
Joined: Fri Dec 15, 2006 9:36 pm
Location: York PA
Contact:

Post by bone-yard-racing » Sun Mar 01, 2009 1:09 am

He would never sell that car I know Ive tried :lol:
Image

User avatar
BlackRoseRacing
2009 Platinum Contributor
Posts: 12729
Joined: Sat Dec 25, 2004 8:58 am

Post by BlackRoseRacing » Sun Mar 01, 2009 10:10 am

LilSparkPlug wrote:I looooooooove the wire hiding, I really need to clean the wiring up in my engine bay. It's disastrous. Okay well I think it is.
So do I, esecially the 1GN with the SRT swap.Look at the picture again,there is no wiring, injectors are plumbed but not wired,neither is the ignition coil,its a non running show car :rofl:

LilSparkPlug
2GN Veteran
Posts: 12206
Joined: Thu Jan 10, 2008 4:49 pm
Location: RI

Post by LilSparkPlug » Sun Mar 01, 2009 5:08 pm

I meant more along the lines of the sides of the car. The frame aprons. It's possible, but not that clean....

User avatar
bone-yard-racing
2GN Member
Posts: 2328
Joined: Fri Dec 15, 2006 9:36 pm
Location: York PA
Contact:

Post by bone-yard-racing » Sun Mar 01, 2009 5:30 pm

He trailered the car up, no wiring or anything of the sort. Its on its way to being running
Image

User avatar
JeremyJ
2GN Member
Posts: 953
Joined: Wed May 12, 2004 2:03 am
Location: Kent, Washington

Post by JeremyJ » Tue Mar 03, 2009 2:21 am

The hood on the white car is some of the dumbest shit I've ever seen. Words can't describe how fucking lame that is. Holy shit.
02 base -> 05 SRT ACR -> 96 sedan -> 99 R/T coupe -> 02 R/T -> 03 SRT

Image

mikecarat1
2GN Member
Posts: 64
Joined: Fri Feb 27, 2009 9:42 am

Post by mikecarat1 » Tue Mar 03, 2009 9:46 am

what kind of bumper is that?

Post Reply

Return to “Picture Post”